زمان جاري : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 1:28 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم






قوانین انجمن
بسم الله الرحمن الرحیم

نکته 1: این قوانین تغییر پذیر هستند و تغییرات به آن اعمال می گردد.

نکته 2 :این سایت و فعالیت ها و محتوای آن ، از قوانین کلی نظام جمهوری اسلامی ایران پیروی میکند و رعایت آن ها ضروری و لازم است.

مراحل انواع مجازات و برخورد با خاطیان:
1. برخورد نوع اول: حذف اکانت کاربری
2. برخورد نوع دوم: پس از یک بار تذکر از طریق پیغام خصوصی، برای بار دوم 30 درصد هشدار و برای بار سوم 90 درصد هشدار و تمام مدال های دریافت شده را از دست خواهد داد و برای بار چهارم، ممنوعیت دائم را به دنبال دارد. و همچنین در صورت این تخلف، از طریق مراجع قانونی، مورد پیگیری خواهد شد.
3. برخورد نوع سوم: برای بار اول تذکر از طریق پیغام خصوصی داده میشود و درصورت عدم تغییر وضعیت،پاک خواهد شد و در صورت تکرار، کاربر خاطی 20 درصد هشدار و یک تذکر از طریق پیغام خصوصی دریافت نموده و در صورت تکرار برای بار سوم، 90 درصد هشدار دریافت خواهد کرد و تمام مدال های دریافت شده را از دست خواهد داد ، در صورت تکرار برای بار چهارم یک ماه ممنوعیت از هر نوع فعالیت در سایت و درصورت باقی ماندن در این وضعیت و تکرار خطا، ممنوعیت دائم را به دنبال خواهد داشت.
4. برخورد نوع چهارم: هر بار 5 درصد هشدار به همراه تذکر از طریق پیغام خصوصی و ویرایش یا انتقال و یا حذف مستقیم.
5. برخورد نوع پنجم : تذکر شدید با پیغام خصوصی، حذف موضوع یا مطلب و 10 درصد هشدار
6. برخورد نوع ششم : برای بار اول تذکر از طریق پیغام خصوصی ، بار دوم 30 درصد هشدار و پاک شدن نیمی از تشکر های فرد خاطی برای بار سوم 80 درصد هشدار و تمام تشکر ها حذف میشود و در صورت تکرار اکانت وی بن موقت میشود.
عضویت ، کاربران و فیلد های مشخصات:
1. نام کاربری باید کوتاه و مناسب باشد. استفاده از نام های غیر عادی و نا مناسب و مستهجن،برخورد نوع 1 را به دنبال دارد.
2. اطلاعات و مشخصات ورودی شما باید کامل و صحیح باشد. وارد کردن ایمیل، جنسیت، وضعیت سمپادی بودن و ذکر نام مرکز سمپاد و شهر محل زندگی، الزامیست و درصورت اشتباه وارد کردن این اطلاعات، پس از یک بار تذکر از طرف تیم بنیادین یا شورای نظارت بر ارکان و یا حراست، در صورت عدم تصحیح، مجازات نوع یک اعمال میگردد.
3. جهت حفاظت اسرار و اطلاعات و هویت مجازی خود، بهتر است رمز عبور خود را، رمزی سخت و غیر قابل حدس انتخاب کنید و با کسی در میان مگذارید.
4. هر شخص حقیقی ، تنها مجاز به ساختن یک اکانت در سایت است. در صورت مشاهده ی تعدد اکانت پس از یک بار تذکر، در صورتی که پاسخ قانع کننده ای دریافت نگردد، شخص خاطی، 30 درصد هشدار دریافت نموده و تمام مدال های دریافت شده را از دست خواهد داد و اکانت کاربری دوم او پاک می گردد.
5. پیغام خصوصی : پیغام های خصوصی هر فردی، مخصوص خود فرد بوده و قابل مشاهده توسط هیچ فرد دیگری نیست. مزاحمت و توهین و تمسخر و تبلیغات (به غیر از تبلیغات انجمن یا تاپیک یا گروه های خود سایت)از طریق پیغام خصوصی ، ممنوع است. در صورتی که فردی شکایت خود را گذارش دهد و یا مسئولین ارکان سایت، متوجه چنین فعالیتی شوند، مراحل مجازات نوع دو به ترتیب اعمال میگردد.
6. آواتار: هر شخصی مختار است، برای خود تصویر کوچکی را در قسمت آواتار قرار دهد. قرار دادن تصاویر سنگین که حجمی بیش از 50 کیلوبایت داشته باشند ، تصاویر انسان - به غیر از بازیگر و بازیکن مرد -، مستهجن و غیر عرفی و غیر عادی ، ممنوع بوده و با افراد خاطی، مجازات نوع 3 اعمال میگردد.
7. امضا: هر یک از کاربران می تواند متنی را در امضای خود قرار دهد که این متن در زیر تمام ارسال های کاربر نمایش داده میشود.محتوای امضای کاربران نباید بزرگتر از حالت طبیعی و نرمال باشد و توهین و تبلیغات (به غیر از تبلیغات انجمن یا تاپیک یا گروه های خود سایت) در امضا ممنوع است. نباید از عکس های حجیم و بزرگ یا تصاویر شخصی ،مستهجن و غیر عرفی و غیر عادی استفاده کرد.عرض عکس های استفاده شده در امضا نباید بزرگتر از 150 باشد و حجم آن ها نیز نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد. در صورت انجام تخطی از این قوانین، مجازات نوع 3 اعمال میگردد
8. در صورت مشاهده ی پرکردن با اطلاعات غلط و یا نوشتن جملات و کلمات توهین آمیز و غیر عرفی در فیلد های دیگر مشخصات، مجازات نوع 3 اعمال می شود.
تبصره: تبلیغات در پیغام خصوصی یا امضا و یا قرار دادن تصاویر بزرگتر و حجیمتر و یا تعدد اکانت و دیگر محدودیت های ذکر شده، در شرایط خاص، با اجازه ی مدیریت اصلی سایت، بلامانع است.

ارسال مطلب و شرکت در مباحث:
1. باز کردن مبحث جدید: از طریق دکمه ی ایجاد موضوع جدید، میتوانید مبحث جدیدی ایجاد کنید و مطلب یا سوال خود را مطرح کنید. در مورد ایجاد مبحث جدید باید به نکات زیر توجه کنید:
• عنوان بحث جدید:
1. عنوان بحث باید تشکیل شده از کلمات کلیدی و نکته ی اصلی بحث یا سوال شما باشد.
2. عنوان های نامربوط و دروغ و بی ربط به بحث اصلی (که خواننده را به اشتباه بیاندازد و یا نتواند از نام، به موضوع پی ببرد) ممنوع است.
3. استفاده از عنوان هایی جهت برانگیختن احساسات و کنجکاوی مثل «تورو خداکمک» و یا « هرکسی میتونه کمک کنه» یا « کسی میتونه ؟؟» و امثالهم ممنوع است.
4. فینگیلیش نویسی عنوان ها ممنوع است.
5. عناوین باید زیبا انتخاب شوند و علامت های نگارشی های غیر عادی یا کشیدگی های بیش از حد ممنوع است.
• محتوای بحث جدید:
1. مباحث سیاسی ، مطلقا ممنوع است.
2. موضوعات باید انجمن مرتبط یا مرتبط ترین انجمن به خود ارسال شوند.
3. سوال خود را واضح مطرح کنید. و همگی را در همان ارسال اول ، مطرح کنید و از ارسال پشت سر هم خودداری کنید.
4. مطالب غیر مرتبط را در بحث جدیدی قرار دهید و سوالات و مطاب غیر مرتبط را، در یک تاپیک، نزنید.
5. از ایجاد چندین باره بحث خودداری کنید
6. قبل از پرسیدن سوال، ابتدا تحقیق کنید ( از طریق دکمه ی جست و جو میتوانید بفهمید) که آیا موضوع شما تکراری است یا نه. ایجاد موضوع تکراری ممنوع است.
7. ایجاد تاپیک هایی که باعث برهم خودن نظم و جو و فضای سایت می گردد، ممنوع است و با فرد خاطی برخورد نوع 5 خواهد شد.
8. ایجاد تاپیک ها و پست هایی با مضمون خدا حافظی از سایت، ممنوع است
در صورت رعایت نکردن هر یک از انواع قوانین مخصوص باز کردن مبحث جدید ( به جز بند 7 –محتوای بحث جدید) با فرد خاطی، برخورد نوع 4 خواهد شد.
2. پاسخ و شرکت در مباحث: هر کاربری میتوانید در انجمن هایی که به آن دسترسی دارد ، در مبحث مورد نظر خود، با کلیک روی دکمه ی پاسخ ، ثبت کند. در مورد ارسال نظر، باید به موارد زیر توجه کنید
1. هرگونه اظهار نظر و پا


تماس با ما | ثبت نام در انجمن دانشجویان پرستاری | بازگشت به بالا | پيوند سايتي RSS